isilulusal Kızlar yarın 7 hafta olacam şimdiye kadar göğüslerimde büyüme oldu ama bügün farkettik büyüme durmuş ve biraz küçülmüş gibi normalde doluluk hisseder ve yanlardan ağrı olurdı oda yok
Beyzan isilulusal bunu yaşayan çok anne var yani belirtiler kaybolunca panik yapan hiç korkmayın herkeste aynı şey olmak zorunda değil belirtilerin azalması ya da kaybolması bir kriter değil bende hic göğüs hassasiyeti olmadı mesela ta ki 16-17. Ci haftaya kadar.