Nedeni bebeğin kan hücrelerinin bizim gibi olmaması karaciğerin kan hücre artışına yetişememesi. Normal bir durum. Ama çabuk geçmesi içşn beneğin bol bol emzirilmesi gerekiyorsa da mamatakviyesi yapılması.
ben illa emzircem diye mama vermiyordum kozımın sarılıpı 1 ayda geçti, o yüzden mamadan korkmayın. Gerekiyorsa verin.