Nuraygokce Arkadaşlar geceleri yan yattığınızda karnınız yayılıomu acaba yattığınız yöne doğru 😊benim karnım resmen hamur gibi yayılıo bebiş sıkışacak diye korkuyorum yattığım an hareketlenio acaba rahatsız olduğundan mı 🤦♀️nedir düşünceleriniz?
byzza16 Nuraygokce evet evet benimde aynısı oluyor sola yatsam sol tarafta sağa yatsam sağ tarafta hissediyorum. Nasıl yatacagimi şaşırdım artık 😄
Mnssss Nuraygokce hayır canm rahatsız olduğundan değil anne iş gorurken ya da hareketliyken bebekler uyurmus biz yatınca dinlenince bebislerimiz harekete haline geçermiş ☺️
Nuraygokce byzza16 ben çareyi arkama 2 yastık koyup hafif oturur pozisyonda yatmayla buluyorum 🤦♀️😂😂