Merhabalar herkese
Yarın 40. Haftamı dolduruyorum ve bebişin hiç gelesi olmadığı için doktor suni sancıyla doğumu başlatacak. Ne açıklık ne sancı var bebek kanalda da değil. Burada okuduklarıma göre yalnız değilim bu konuda. Başına böyle bişey gelen kişilerden deneyimlerini duymak istiyorum doğum süreci nasıldı nasıl geçti diye. Şimdiye kadar ihtiyacı olan herkesten duamı esirgemedim sizden ricam da sizin bana dua etmeniz. Allah hepimize sağlıkla bebeğini kucağına almasını nasip etsin inşallah