Savciergoc
Merhaba arkadaşlar 34+5 iz dün sabahtan itibaren aşırı derece de hareketli bizimki ama öyle böyle değil ve çok canımı acıtır derece de hareketleri sizce bi sıkıntı olabilir mi aşırı hareket iyi değil gibi geliyor yoksa elham mı yapıyorum ,27.haftamızda erken doğum riski yaşayıp 3 hafta hastane de yatmıştık bi de öyle bi risk atlattık 🤔😑