Gamze1duru Kızlar benim adetim bir gün geçti elimde gebelik testi olmadgndan ovulusyon testi yaptık iki koyu cizgi çıktı acaba olabilirmiyim
sehrengiz_8 Gamze1duru canım ben de gebeliğim ovulasyon testi ile öğrenmiştim tabi nasip olup da sağlıklı gebelik süreci geçirmedim ancak testini atabilirsen bir bakalım
edb06 Gamze1duru burada kim adetine yakın böyle çift çizgi attıysa hamile çıktı diye biliyorum. İnşallah vardır.
sehrengiz_8 Gamze1duru canım eğer bir ayda iki defa yumurtlamıyorsan hayırlı olsun bence eczaneden bir test al onunla dene
aysem84 Gamze1duru bence var ama en guzeli gebelik testi icin rahat etsin cünkü normalde bu kadar koyulasmaz
Gamze1duru aysem84 yarın sağlık ocagina gdip yaptirsammi biraz dahamı beklesem test mi yapsam bilemedim
Gamze1duru edb06 âmin inşallah isteyen herkese banada Rabbimin izniyle sizlerde dua ederseniz çook mutlu olurum mübarek aylarda bana
sehrengiz_8 Gamze1duru canım nadiren de olsa oluyor ama adet dönemine yakınsa gebeliktir yumurtlama çok az bir ihtimal ihmal etme bence hemen kan testi yaptır çünkü benimki de bu kadar koyu idi öğrendiğimde
Busratopuz Gamze1duru erken gebelik testi alıp yap benim daha 2 haftalıken ben erken gebelik testiyle ögrenmistim doktor bile bu kadar erken nasıl anladığımı sormustu canım
Ebrubktsc ![[url=https://hizliresim.com/H5hUFi][img]https://i.hizliresim.com/H5hUFi.jpg[/img][/url]](https://) kızlar merhaba aynı durumu bende yaşıyorum 21 şubatta pik oldu 22sinde çatlamış dedi doktor ancak kaç gündür sancılarım devam ediyor ovülasyon yaptım böle çıktı yeniden mi yumurtlama adete 9 gün var
aysem84 Ebrubktsc canim daha catladiginicin testin böyle cikmasi normal sen iliskiye devam edebilirsin bazi yumurta hizla olusur hemen catlar bazisi yavas yol alir
Gamze1duru balperisi_71 inşallah umutlanimmi bilemedim yani adetim geçti ama herhangi bir yerleşme kanaması falan hiç yok sadece adet olcakmisim gbi ağrılar bel ağrısı fln