Minnakhamis Kızlar hemşireye hastane çıkışını 5 li mi 10 mu vereceksiniz ? Birde nakışlı tulum yaptıracağım onu mu versem diye düşünüyorum yoksa sonra mı giydirsem fotoğraf çekineceğim zaman 🤔 sizler nasıl yakacaksınız ?
edaelifokmn Minnakhamis ben 5′li battaniyeli bir takım vereceğim hemşireye malum doğduktan hemen sonra giydirecekleri için pislenme ihtimaline karşı, nakışlı takımımıda oda fotograf çekimi olurken giydireceğim
Bsmlh Minnakhamis ben 10 şu aldım ama içinde 2 takım üst olan bir hastane çıkışı ek olarak iç zıbın çıtçıtlı aldım hangisi verirseler aynı biri alt üst takım bırı tulum seklınde hastane çıkışı kendıme gelince isimli giydirip resım alacağım tabı melegım erken doğup küveze girmezse🙈🤲
Ecmelbeyza Minnakhamis Ben 10lu battaniyeli çıkışı vermek için koydum ama foto için başka tulum giydirecez inşallah .
Meryemkale Minnakhamis ilk giyiceği kıyafet bebek tam silinmeden giydiriliceği için kan vesaire olabiliyormuş ben normal bi 5li set vericem şahsen
Tuba18 Ben beşli aldığım için içine ekstra çorap zıbın ve normal kalınlıkta battaniye koydum öylr vereceğim bence nakışlıyı bebek odaya geldikten sonra değişirsiniz
Minnakhamis Bsmlh evet kendimize geldikten sonra isimli olanı giydirmek daha mantıklı sanırım ya ben 6 tane yenidoğan alt üst takım aldım ikizler küçük doğar giyerler bi süre diye o yüzden 10 lü fazla gelir diye düşünüyorum 🤔5 li hastane çıkışlarındada battaniye yok ne yapacam bilemedim 🙇🏻♀️
Kelebekanne48 5 li olanı ver bir de içine giymesi için zıbın verebilirsin.10 şu takımda ekstra anket kilot da oluyor onlar fazlalık.bende onlu vardı fazlalıkları aldım .üst alt zıbın önlük bere eldiven bir de bez ile battaniye hazırladım
Minnakhamis Kelebekanne48 ya bende alt üst takım var şapkalı e bebekten almıştım onu versem olur mu acaba çünkü 6 tane almıştım onlardan hastane çıkışını da alsam çok gelir diye düşünüyorum 🤔 eldivenini, önlüğünü ve battaniyeyi kendim alsam 🤔
Bsmlh Minnakhamis ben e bebekten aldım cnm 5li almıştım onda battanıye yok diye ince nohut battanıye yada kundak alabılırısn
Bsmlh Minnakhamis bende kıyafet varsa eldiven iç zıbın çorap ve çıtçıtlı koy içine bide kundak olur canım hep illa hastane çıkışı olcak degıl ben ılkınde öyle yapmıstım
Kelebekanne48 Minnakhamis aynen olur alt üst takım bere var dedin .eldiven ve zıbın ver tamamdır .battaniyen zaten vardır
Minnakhamis Bsmlh nohut battaniye sevmiyorum ama farklı kumaş böyle 4 kat müslin battaniye onlar olur mu acaba 🤔
Minnakhamis Bsmlh aynen bende öyle yapayım çünkü yenidoğan kıyafetleri çok birde ekstradan hastane çıkışı vs almak istemiyordum ☺️ teşekkür ederim ☺️🌸
pptya01 Doğumhaneye verdiğim takımı kızımda saklamıştım şimdi de saklıcam nasipse. Alt üst iç zıbın şapka eldiven koydum bide penye battaniye aldım ayrı onu koydum
sudamlasi İçine kısa kol çıtçıtlı body onun üstüne uzun kol body altina pijama çorap şapka bir bez bir penye battaniye istiyorlar.
2prensesannesi1 Minnakhamis 10 lu olanı verdim normal doğum olduğu için birkaç saat sonra taburcu olduk eve gelince temiz olanı giydirisin
Bsmlh Minnakhamis tabıkı olur hatta organık çok büyük olan var e bebekte çok güzel ben ondan da aldım bahar bebegı olacak diye oda olır