Guneyinannesi1 canım ben kürtaj olalı dört oldu iki ay korunduk. iki aydır bu laboquick denilen testlerle ovulasyon takibi yaptım ve pig vesaire göremedim yumurtam oluşmadı mı diye düşündüm ancak yaptığım bütün testler ya tamamen boyanıyordu ya hiç boyanmıyordu testim bozuk çıktı o yüzden yumurtlama göremedim hayırlısı ile minnak kurabiyeler testi önerildi onu aldım eğer yarın adetim gelirse o testlerle deneyeceğim İnşaAllah hakkımızda hayırlısı