Kizlarr merhaba şeker yükleme testi yaptırdım ve kan şekerim 46 geldi sürekli kahvaltı sonrası kalp çarpıntısı baş dönmesi soğuk titreme oluyor bende endokrine gittim ama birşey yapılmadı baygınlık gibi şikayet olursa gel dendi ara ara sık beslendigim halde bu yorgunluk halsizlik geçmiyor siz neler yaptınız düşük kan şekerinde ?