Merhaba anneler geçen hafta 34. Haftada ikizlerimiz sezeryan ile dünyaya geldi erken doğum olduğu için küveze alındı bugün bir hafta oldu her gün süt gönderiyorum ama doktor sarılık olduğunu ışın verdiklerini söyledi sebebi aç kalmaları mıdır sütleri az geliyor demedi çünkü başka sebep olabilir mi 😔