Kizlar 17+3 haftalık gebeyim 14 haftama kadar kanamam vardı şuan yok şükür egzersizlere başladım hamile platesi eliptik bisiklet yürüyüş vs sizler yapiyormusunuz yapıyorsanız neler yapıyorsunuz haftada kaç gün yapıyorsunuz gebeliginize faydalarını hissettiniz mi 😊