Kızlar tam adet olucagım gun erken gebelik testi yaptım silik cizgi cikti 2 gün sonra kan ve idrar yaptrdım beta 90 çıktı
8 gün sonra tekrar beta yaptırdm 180 cıktı doktor bunun saglıksız oldugunu iki gün sonra tekrar beta istedi degerlerine bakıcaz ona gore kimyasal yda dıs gebelik olablr dedi hic bi agrım kanamam yok sadece kahverengi cok hafif bi akıntım oldu o kdr daha once basına gelen var mi betanın sonradan yükselip gebelik yasayan varmı daha adetimin üzerinden 7 gün geçti ne olucak anlayamadım bile yardım ltfn