Smy bende bugün 39. haftaya girdim çatı muayenesi yaptı doktorum ve dar olduğunu söyledi açılmam da yokmuş birde kalça kemiğimde sıkıntı var😔 normal doğuma hazırlamıştım kendimi ama şimdi haftaya alalım bebeği dedi. 2. Görüş almak ne derece doğru bilemedim biri farklı diyince insanın güveni iyice gidiyor. Doktorlara güvenemiyorum ben🙄