Bsydz kişiden kişiye değişen bi durum bence alerjisi olan olabilir ya da farklı bi sebep, bende doktoruma sormuştum gerek görmüyorm dedi yine de yaptırmak istedim ola ki bi durumda bi şey olursa vicdan yapmamak için 2 dozu da oldum sadece ebe bebek hareketlerine dikkat et dedi ikisinde de aşı olduktan sonra.
Ayrıca bi yerde okumuştm doğruluğunun araştırılması gerekir erken doğuma ya da düşüğe sebep olabiliyormuş diye 🤷🏻♀️