Sedaa19 Kizlar 33+6 haftaligiz canım şuan aşırı. Sütlü Nescafe çekti hamilelik boyunca hiç içmedim içsem sıkıntı yaşar mıyım canım çok istiyor
Kayraninannnesi Sedaa19 bir bardakla birşey olmaz canım ben hiç kısıtlamıyorum kendimi Cola bile içiyorum canım çok isterse çok şükür sağlıklı bebeğimiz
esraMom1 Sedaa19 canım 1 bardak içebilirsin bu kadar da zorlama kendini canın çekmiş zararı olmaz diye düşünüyorum 😇
Balbocegim Sedaa19 günlük bir fincandan birşey olacağıni sanmıyorum ben ilk hamileliğimde günlük bir fincan içtim sıkıntı yaşamadım. Oğlum da hep haftasıyla aynıydı ya da ondeydi
Sedaa19 Prensesannesi41 dibek türk kahvesi bende içtim. Eşim falan çok kızıyor Nescafe icemezsin. Falan diye ama şuan canm çok istiyor.
Sedaa19 Kayraninannnesi ay hiç sorma kola fanta bende içiyorum. Tutamıyorum kendimi napim canım çekiyor
Balbocegim Yasoo96 baba esmer ben kumral sayılırım oğlum bembeyaz (kaynanama göre kocamda bembeyazmis )😝😄
1Anne2Bebek1Kopek Sedaa19 olmaz gun de 200ml kafein alman da problem yok yap sutlu kahvesini az at misss afiyet olsun😊
badecanisik Sedaa19 ben haftada bir kere falan içiyorm çok seyorum çnkü. Türk kahveside hemen hemen hergün içerim. Nescafeyide abartmadan nefsimi köreltmek için içiyorum
Esosun Sedaa19 bende geçen ilk defa içtim hamileliğimden beri 1 küçük kupa 😊 özlememişim ama hiç kahve içmiyordum iyi geldi enerji topladım