PnrAsl Merhaba 9 haftalık gebeyim rubella ıgg ve ıgm pozitif çıktı dün tekrardan test verdim doktor biraz moralimi bozdu bu durumla karşılaşan başka arkadaşlar varmı ne gibi aşamalardan geçtiniz.
Bssdsz Evet hamilelikten önce hamile kalmamam söylendi hamileymişim meğer sonrasında çıktı su gebeliği oluştu kürtaj oldum falan falan 🤦🏻♀️ İyi birşey değil ama doktorun daha şyi bilir tabi
PnrAsl Honeyss bende test yaptırdıktan 1 hafta sonra hafif bir grip geçirdim testten önce herhangi bir rahatsızlık yaşamamıştım kanda böyle birşeyin çıkması insanın canını sıkıyor ister istemez. Tekrar test yaptırdık tahlil sonuçlarını bekliyorum.
Bssdsz Benim kediye karşı fobim vardır ne alaka bulaşmıştı havadan falan dokunduğun bir yerden bulaşıyor yeşillik kedi dışkısı enfeksiyon bi nevi Grip gibi oluyorsun ama nerden bileceksin ki sıkma canını doktorun ne diyorsa onu dinlemelisin