Merhaba güzel anneler, geçen ay bir düşük yaşadım ve hiç adet görmeden bu ay yine hamile olduğumu öğrendim.Çok erken hissettim ve test yaptım ilk çok silik çizgi çıktı iki gün sonra baya belirginleşti . Üstünden 1 hafta geçti sabah dijital test yaptım haftayı gösteren orada da 4-5 haftalık hamilelik gösteriyor 🧐 Benim kafam çok karışık ,adet görmeden hangi tarihe göre hesaplanır hamilelik🤔… Aynı durumu yaşayan varsa lütfen paylaşsın … Bu arada bu benim 4 hamileliğim ve şimdiye kadar hiç böyle olmamıştım