Evrimo çok üzüldüm sizin adınıza sigortamı yapan bayan beni bu konuda uyarmıştı hastane sorun çıkartabilir ama hastaneden çıkmadan mutlaka arayın öyle durumlarda demişti, sanırım hastanelerde bitiyor mesele yoksa Acıbadem sigorta bile bu provizyon mevzusunda çok sıkıntılı. ben ikili testimi yaptırdım onay beklediler 5 dk geçince siz gidin bir sonraki kontrolde onay gelmediyse görüşürüz beklemeyin filan demişlerdi öyle onay vermedi para vermeniz lazım filan hiç zorlamadılar. Geçmiş olsun size