minikprensimmm123 Fatmaliakburak26 Ya evet bende sordum doktoruma normal bol bol su tüket belin ağrıdıkça dedi
Esmayy388 minikprensimmm123 bende bir düşük yaşadım canım belim her ağrıdığında sanki köyü birşey olacak gibi geliyor hala 10+4 olduk şükür ama haşa devam ediyor
minikprensimmm123 Esmayy388 Peki sen genetik felan araştırdınız mı canım biz eşimle araştırıldık hiç bir sıkıntı çıkmadı şimdi de kan sulandırıcı iğne ve aspirin verdi doktorum pıhtılaşma yok ama yine de bunlara başlayacam dedi
minikprensimmm123 Esmayy388 Cidden öyle canım en ufak bir ağrıda bir şey olacak korkusuyla lavaboya koşuyorum 🙈
Esmayy388 minikprensimmm123 canım evet genetik yaptırdık eşimle birşey çıkmadı pıhtılaşma testi yaptırdık bi doktor ufak bi ihtimal var dedi doktorumu değiştirdim kesinlikle öyle birşey yok iğne ilacı boşa kullanırsın hiçbir faydası olmaz sana dedi bende kullanmadım güvendim doktoruma
Esmayy388 minikprensimmm123 benim kaybımda herhangi bir kanama olmadı hiç düşük belirtisi yaşamadım o yüzden daha çok korkuyorum
minikprensimmm123 Esmayy388 Bizde öyle canım bir şey çıkmadı ama bana doktorum iğne ve aspirin verdi böyle olan hastalara bu şekilde tedavimiz oluyor sağlıkla kucağına alıyorlar dedi bende oksapar ve coraspin kullanıyorum
Esmayy388 minikprensimmm123 anladım canım hayırlısı olsun vücuduna boşa morartırsın dedi bana canım ama senin genlerinde ki farklı olabilir tabii
minikprensimmm123 Esmayy388 Evet canım morarma ve yanma oluyor ama minik mucizeler için her şeye değer 🤗