Seldaa3868 18. Haftamızdayız 5. Haftadan beri bu ağrıyı cekiyorum evi süpürüp silmek büyük nimet geliyo 😣 sizlerde yaşıyomusunuz bu ağrıyı... en büyük korkum doğumdan sonrada aynı sekilde devam edecekmi aceba😢😢😢
svgisnreyphn Aynıaı bende şuanda öyle böyle değil hemde çok fazla var ağrısından topallyrm artk 30. Hafta oldm hthde artyr sanki el bileklermde acıyo
Aslibolman Bebek büyüdükçe israr torbasına baskı yapıp bebeğin hareketlerini çok aşaağıda hissesip ve kuyruk sokumunda ağrı olabilir diye okumuştum bi yerde