bryc Helllooooo daha erken ya 37 de doldursun diye yapmıyorum canım sizce de erken mi yoksa yapıyımmı yinede
Agnessu bryc ya nasıl birşeydi tam bendede oldu 2 gün 1 sefer sadece ama bende 36+5 deyim ama 36+3 de geldi
bryc Helllooooo 36+2 yim az önce o jel gibi gelen şeyin devamı geldi ama bu sefer sarı renkteydi doğumum yakın galiba😀
PDemet Bendede bugün sabah 6 gibi kanlı nişan geldi acile gittim acılma sancımyoktu.bu saat oldu sancım yok cok hafif girip cıkıyo kanlı akıntı oluyo ama 😕ne zaman gelir acaba😐
Helllooooo bryc aynen canım bendede dün şefaf geldi bugün kahverengi geldi sonra durdu 6 saat sonra tekrar geldi şimdi duş alıcam ara ara sancım oluyor bakalım inşallah sabaha kamadan doğururum sancılarım sıklaşır inşallah 🙏