Smyy00 belisslinaa ben yiyorum bazen yüzde yüz sağlıklı beslenme olmuyor ne yaxıkki bence arada yapılabilir :)
Dilara8228 belisslinaa Valla bu benim 3. Gebeliğim ilkte çok çekiyordu ve çok yiyordum 😂 ama bunda çok istemiyor canım birsey ama ne istesede alir yerim sonuçta kilolarca yemiyoruz 😂
Pregnantttt belisslinaa tüp bebek tedavisi gördüğüm için hiç yiyemiyorum kokoreç ve midye ve söğüş ve pizza ve hamburger ve ve ve ve diye gidiyo gözyaşım pıt kalbim çıt 😭
msa06 belisslinaa ben yiyorum maalesef allahtan sigarayı bıraktım bırakamam diye korkuyodum. Umarım bebeğime zarar vermemiştir. Ilk zamanlar bilmiyodum kullandım maalesef.
Ryhnm belisslinaa bir midye yiyemedim geri kalan bütün zararlı şeyleri yiyorum napım 😃eşim zararlı yeme deyince de kızın istiyor sanki Benmi istiyorum diyorum 😃😘🥰
kucuktosbik27 Pregnantttt o saydıklarının hepsi bizede yasak canım ama evde kendi pizzanı yapabilirsin sucuk sosis salam falan koymadığın sürece hamburgeride etine güvendiğin bir yerse gene mayonez falan olmadan çiğ gıda kullanılmadığı sürece yemek zararlı değil ama fastfood normaldede zararlı zaten kendini çok bunaltma bence evdede alternatif üretebilirsin☺️ ben pizza gibi omletler yapıyorum dediğim şeyleri katmadan bol sebzeli çokta pizzayı andırıyor ☺️