rabia_12 canım ben beylikdüzündekine gidiyorum ben 95tl odedim sigortalı oldugum için fakat 3d fotoğraf için özelikle bir ucret odemedim gece acil olarak bir hafta önce gitmiştim grip olduğum icin kadin dogum doktoru ile görüştüm sonra kontrolüm devam ediliyordu bu gun genel olarak gittim ilk once normal bakkti sonra biraz 3d bakti ve fotoğrafı bu şekilde verdi yani tekrrar bir para da odemedim kontrolüm oldugu icin, ama çok iyi bir hastane doktorlar çok ilgili eşimi içeri alıyorlar ikinci gidişim devam edecegiim