Guldenn evet özele gidiyorum doktorumdan memnunum ama 6sene aradan sonra ilk bebeğim olucak tüp mide ameliyatından sonra hamile kaldım hem değerli bi gebelik diyo hemde cerrahpaşa hastanesinden çıkma bi doktor doçent kendisi, hocalarımdan böyle öğrendim 1.50 ve üstünü riske etmemek adına direk sezeryana alırlar tabiki istiyosan denerim normalden yanayım diyo ama bence sezeryan derim diyo 37.haftadayim suan 38de çatı muayenesi yapicak bakalım ne dicek🙂g