busraerdalll Kızlar 23. Haftamdayim daha tam doktorumu bulamadım Kayseri’de gidilebilecek güzel bir doktor arıyorum hamileliğim bitene kadar artık doktor değiştirmek istemiyorum hem muayne hem doğum onda olsun istiyorum varmi önereceğiniz doktor??
Yasmnerl1 busraerdalll hümada gönül erkana gidiyorum çok memnunum ilk bebeğimi onda doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim yine onda doğuracağım inşallah tavsiye ederim 😊
Aysem3338 busraerdalll Huma Hastanesi ersad batmaz çok iyi bir doktor etrafımda tanıdıklarım hep ona gidiyor
_gencanne Yasmnerl1 geçen ay kontrolümde gönül hanıma gittim tavsiye üzerine herkes çok övüyor du normalde oğlumda da hüma da başka doktora gittim ultrason aleti onun oldukça detaylı iyi bir makineydi bununki takoz gibi sanki milattan kalma gibiydi özel hastanede öyle görünce şaşırdım yani devlet hastanesinde daha iyi ney görüyordum acaba geçiöi birşey mi merak ediyorum siz gittiğinizde nasıl dı ultrason cihazı
Elvin2013 Aslina randevu almakta hiç zorlanmadım her gittiğimde zamanında muayene oluyorum. ücreti de ben avukat olduğum için baro indirimi yapılıyor 120 lira gibi bir rakam ödüyorum. Normal muayene ücreti ne kadar bilmiyorum
Aslina Elvin2013 internetten mi randevu alıyorsunuz yoksa direk gidip sıra alıp muayene olabiliyor musunuz?
_melike_6 Zk3865 8.haftadayım ben doğuma bayağı var ama ilk gebeliğimde de gitmiştim fakat erken doğumla sonuçlandığı için kendi doktoruma gidememiştim inşallah bu gebeliğim de orda doğum yapmayı isterim 😊
metehaninannesiii busraerdalll ben memorial ülkü aksoy hocaya gidiyorum çok iyi çok güzel bilgilendiriyor numarasını da verdi rahatlıkla aklıma takılan bir şey olduğunda sorabiliyorum
ftmm38 busraerdalll tekden özlem katırcı çok iyi bir doktor memorial doktorları da genel olarak öyle diye duymuştum
Yasmnerl1 _gencanne ultrason cihazı çok iyi değil evet bizde muzdaribiz bu durumdan ama gönül hanımdan çok çok memnunum