EsmamM18 Kızlar merhabalar. İlk gebeliğim de doğum sonrası 1 hafta kadar annemde kaldı. Orda klozet olduğu için zorlanmadım. Şimdi ise kendi evimde klozet yok. Banyo küçük olduğu için. Sezeryan sonrası eğilip kalkma zor olacak ilk 2 gün. Ne yapmam lazım ? Önerileriniz nedir ?
esraMom1 EsmamM18 canım evimde klozet olduğu halde alaturka olanı kullanıyordum bende klozette rahatsız oluyordum ama sana tavsiyem sezaryen sonrası ilk kaç gün sıvı tüketmek zorundayız zaten kolay kolay tuvalate çıkamıyoruz bence idrarın için hasta bezi kullan kaç güne zaten fazla eğilmeden çıkabilirsin olmadı plastik sandalye Ortasını delip kullanın 😇
Begumhane Canım benim kendi evimdede klozet yoktu eşim sandalyenin ortasını kestirmişti diğer türlü lazımlık gibi bişey kullanman gerekir o daha zor olur
Oozgn O sorun bizdede var malesef. Sezeryan olmadım normal doğumdu ama apandisit, safra kesesi taşı ameliyatı oldum çok zorlanmadım. Bu hamileliğim sezeryan olursa nasıl olur diye kara kara düşünüyorum