Arkadaşlar 4 hafta 5 gün oldu şuan hamile gibi hiç hissetmiyorum sanki yokmuş gibi şuan ne bulantı ne başka bişey boş gebelik mi diye düşünmeye başladım artık ama doktor keseyi dün gördü var dedi korkuyorum ilk gebeliğim ya yoksa diye çok mu kuruntu yapıyorum yoksa benim gibi olan var mı 😒