minikprensimmm123 şuan bulantı yok şükür insallah olmaz 🤲💐
Eyo11 inşallah 10 martta randevum var bakalım ozman gideceğim
Eyo11 çok normal canım benim 6. Hafta sonunda vardı 🙏🏻🥰