Gizemre1010 canım ben sezeryan oldum ilk bebeğimde.ayağa kalkıp yürüyene kadar çok zor geliyor ama hemşireler gelip yürütüyor seni ondan sonrası ağrısızdı benim az oldu Yani ayaklandım ben.Sütüm de geldi çok şükür🙏🏻Bence sezeryan sonrası zor olan o dikiş yerlerini kuru tutmak iltihap kapmaması için terlesen bile nemli kalmayacak yani. Korkulacak bişey yok hayırlısıyla..