Nur000 ay canım ya 😊 gerçekten kötü bı durum ya bende 13 haftaya girdim bakalım özele gidip netlestircem inşallah böyle bı öyle bı böyle değişir diye korkuyorum kızımda 14 haftada bağdaş kurduğu halde yüzde 90 kız değişmez demişti doktor gerçekten de öyle oldu hayirlisi olsun canım