Kizlar geçen ay femara kullandim ama malesef olmadı, doktor hicbir sorun olmadığını söylüyor esimde de bende de olması çok yüksek bir ihtimal dedi ama sadece bir ay verdi bende bu ay doktora gitmeden bir ay daha femara kullanmak istiyorum ama bir zarari olur mi bilmiyorum artik umudumun tamamiyle kesildiği noktadayim hic bir sorun yokken olmamasi beni iyice bitirdi önüme ne gelse kullanayim da ne oluyorsa olsun diyorum ne olur bana akil verin😔