Semaykuttt hiç takma canım benim arkadaşım 1800 ile erken doğum yaptı hastaneden 1500 çıktı kendi yeğenim 3800 ile hastaneden çıktı 2 ay sonra erken doğan öbürünü geçti. Yani kilo çok önemli değil boyda aynı şekilde. Doğduktan sonra sağlıkla besler açığı kapatırsın sağlık sıkıntısı olmasında gerisi boş.