Mrba güzel anneler. 18 haftalık hamileyim. Geçen haftaki kontrolümde doktor dediki bebeğin eşinin aşağıda daha. Şu an korkulacak bişey olmadığını 24 ncü haftaya kadar vakit olduğunu söyledi. Gerçi içim rahat ama 😊sizede sormak istedim. Peki siz böyle bişey yaşadınız mı?