Hanz Yagmuraksu birde kızlar erken gelir derler ah ah ah saçma sapan hurafe şeyler 😂 Doktorunuz ne diyor peki kaça kadar bekleyeceksiniz
Yagmuraksu Bbbuuusssrrraaa kanalda bebek ne gelen var ne giden yarın gidicem nstye baglanmak için bu haftayı öyle kapatır heralde gelmezse suni sancı
SinemKeskinsin1 Ben 39 haftadayım benimde kız hala gelmedi oysaki 37 de bekliyordum 😂😂 çok heyecanlıyım sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰♥️