Bilge6363 ben şu an 33+1 oldum 31. Haftada oldu bizim de ben de sizin gibi yatakta çok döndüğüm için olduğunu düşünmüştüm. Ama kaç tur olduğunu görebiliyorlar 1 tur benimki bi de kan akımına bakabiliyorlar, bugün kontrole gittim daha, ben her hafta NSTye gireceğim bu nedenle, hatta bu hafta 2 kere gireceğim, kontrole gelmezsen bile her hafta NST için gel dedi doktorum, bu arada çok yaygın bir durum zaten özellikle erkek bebeklerin çoğunda oluyormuş. Hareketleri takip edilmesinin sebebi de malesef bebeğe giden kan akımının durma riski var ama çok düşük bir ihtimal dedi doktorum tabi riskli olmaması için ben günde 10 falan olduğunda rahatlıyorum. Bir de benim doktorum sezaryen düşünüyor ek sağlık problemlerim de var, bu durum olunca da riske atmak istemedi ama normal de olabiliyor 3 tur olup da normal olarak sıkıntısız doğan bebekler de var.