Bende her defasında çikolata yiyip gidiyorum o zaman daha da hareketli oluyor zaten normalde de hareketli bir bebek ama ben sırf renkli de yüzünü görelim diye yiyorum ama beyfendi 3 oldu o kordonunu minnak elleriyle tutup yüzüne getiriyor net göremiyoruz 🤷♀️🤦🏻♀️😄