Aisa Bebegimin tekmesin iki gundur hisetiyorum )) Kalbim durdu bu ne diye ) pit pit iki uç kez tekme atiyor sonra duruyor ) Ayagiyla attigini hissetim bu ara 20 haftayız. Siz kaç haftada hisediyorsunuz haraketi?
Selinn27 Gözün aydın canım 🙈 gerçekten çok güzel bir duygu tarifsiz bir his allahım isteyen herkese yaşatsın inşallah 🙏 benimde 18.haftada başladı 22 haftalık oldu şimdi tekmeler devam 🐣
Semraa_0 Ben de 17 haftalık oldum bugün bebek hareketlerini hala hissetmiyorum ilk bebeğim nasıl hissedeceğimi de bilmiyorum acaba hissediliyor da ben mi fark edemiyorum diye düşünüyorum 🤔🙂
Aisa Semraa_0 bende sabırsızlıkta bekliyordum ama bugunku haraketti farketmemek mumkun degıl , inşallah sizde en yakın zamanda hissedeceksiniz
Yasemin8892 Semraa_0 20 li haftalarda hissedebilirsiniz göbek altınzda veya kaşıklara doğru olan bölgelerde küçük pıt pıt gibi küçük hareketler hissedebilirsiniz ben ilk gebeliğimde 23.24.haftalardaydım sanırım balık gibi kaydığını hissettim ama diğerleri yukarıda yazdığım gibi oldu ❤️
Yasemin8892 Semraa_0 inşaallah canım dünyanın en güzel hissi karnındaki evladının hareketlerini hissedebilmek