UrazyadaMasal Ayra bana da oluyor bende 24. Haftadayim özellikle hapsirinca ve oksurunce. Birde çok şık tuvaletim varmış gibi hissediyorum ama gidiyorum bu kaç damla bişey gelmiş. İdrar torbasına baskı yapıyor bebekler bide benimki sürekli alta alta vuruyor ondan
Sislimom Yeni13 Canım geldiği zaman tutmaya çalış eğer tutamıyorsan suyundur berrak renkli kokusuz olur
Sislimom Ayazzzzzz İdrar gibi değilde en fazla ıhlamur çayı kadar renkli olabilir genellikle berrak renkte akışkan ve kokusuzdur
3prensesannesiii Ayazzzzzz Canım amniyon sıvısı açık sarı yani ıhlamur çayı renginde olur 2 kere normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum ayrıca ilk bebeğim doğmadan önce amniyon sıvısını içmiş hemşire yanımda migdesinden boşaltı bebeğimin bildiğin açık sarı
Yaseminnisa Su geksini genelde anlarsınız cünkü az az ıslatmaz genelde birden gelir diye biliyorım benim öyle oldu
Yaseminnisa Yeni13 o zamn gitmeniz geekiyor cünkü au gelisinden sonra bebek bekletmiyorlar kontrol altında olunsun isteniyor
Ayazzzzzz 3prensesannesiii bebek siviyi içmiş bitirmişmi yani? Doktor kontrolüme de baya var. Ama bebek haraket ediyosa her şey yolunda deyilmi? Detayli ultrasona daha yeni girmisdim.
Ayazzzzzz 3prensesannesiii detaylıda bana siviyi normal dediler. Açık sarı gelen şey de ben de hamileliyin basindan gelen akinti. İdrarimda da son kez analizde bir pozitiv bakteri çıkdı doktor bir pozitivin çok tehlikeli olmadigini söyledi. Ay bir sağ salim doğursam🤦🏻♀️ İnsanin içi gidiyor endişeden
3prensesannesiii Ayazzzzzz ilk bebeğim di camım o şimdi kocaman oldu büyüdü maşşallah evet sıvıyı içmişti yarım litre kadar 🙈ama burundan hortum salıp boşatmışlardı şimdi tekrar hamileyim 22 haftalık