Kızlar özele gittim D3 den verdi aldım kullanmaya başladım bugün de devlete gittim efa Mom verdi bunu kullan ve folik asit bırak artık dedi 10+6 hız özel bırak dememisti bırakmalı miyim bide D3 ve efa mom hangisi daha iyi ? Kan ilaçi na ne zaman basladiniz