Esenburhan123 Gebelikte tsh yüksek çıkıp ilaç kullanan var mı? Tsh 2.8 çıktı doktorum 25mg levotron verdi dahiliyeci 1 ay bekle bakalım yükselicek mi dedi. Cevap verirseniz cok sevinirimmm