svgisnreyphn El bileğimde ve kemiklerimde ağrı var çok fazla sizde de oldu mu hiç acaba git gide çoğalıyor sanki bi şey tutarken bile canm acyo tutmadan bile öyle acı hissediyorum hatta bu arada 30 haftalığim
Nurrrr svgisnreyphn gitgide ödemin artıyor olabilir mi cnm benim de öyleydi ödem azalınca ağrılarda gitti
Zuzuu svgisnreyphn 24.haftamdayım benimde aynı şekilde bir gün sol bir sağ bilek ve kollarım sızlıyor neden acaba
svgisnreyphn Bilmiyorum canım kemiklerim ağrıyor resmen ne yapmalıyım acaba vitamin eksikliği diyolar ama gitmedm henüz doktra haftya gidecğm
Mahirimiz Ben 34 haftalığım bende yanma uyuşma kemiklerimde feci ağrı bişey tutamıyordum doktora sordum magnezyum eksikliğindenmiş oyüzden ilaç yazdı