Byby99 İnanın deli gibi kaşınıyorum henüz 22 haftalığım ama kaşıttığım her yerden kan akıyor hep yara oldum ama geçmiyor napmam lazım Bi akıl verin nolur
Mervekaynak Byby99 ben de tam.o haftalarda başladım şimdi.biraz hafifledi ovadril krem var reçetesiz de satılıyor doktoruna danışıp alabilirsin o biraz hafifletti
Zynp63 Byby99 sadece karın bölgesi mi eğer değilse uyuz vakası çok heryerdr dikkat edin bende geçidin zar zor
Klasikanne Çatlak oluşmadan önce bende de aynısı oldu bi kaç gün kaşındım ne kadar yağ da sürsem krem de sürsem kaşıdığım yerlerin hepsi çatladı.çatlayacak olabilirsin dikkat et
Byby99 Klasikanne yok benimki öyle karın bel çevresinde değil oralar hariç heryerim kaşınıyor zaten olsa da takmam ilk gebeliğimden çok çatlağım var
Klasikanne Byby99 ilk hamilelikten çatlağın varsa sen bilirsin zaten o kaşıntının nasıl olduğunu karaciğer değerlerin de yükselmiş olabilir demir hapından sonra olmuştu benim
Byby99 Zynp63 yok karın ve bel bölgemde kaşıntı yok olsa açtlak dicem ama diğer türlü kolum bacağım ensem boğazlarım hatta parmaklarım bile kaşınıyor
Zynp63 Byby99 o zaman uyuz olabilir çünkü kendimden biliyorum bizde geçirdik ve özellikle geceleri çok kaşınıyor
orkide21 Byby99 merhaba canım senşn ki kurdeşen olabilir mi geçti mi senşn benim de öyle dayanaılcsk gibi değil her yetim kaşınıyor mahvoldum ilaç kullanıyorum