Nevresim takımı bebek için gereksiz bence. Çünkü zaten belli bir zamana kadar bebekler de yastık kullanılmıyor. E yorgan falan da örtülmüyor. Ben nevresim takımı bir takım almıştım ama almasaymışım keşke dedim. Ben de Bimden almıştım ve çarşafı lastiksizmiş. Nevresim takımı yerine 3-5 adet lastikli çarşaf almak daha mantıklı bana göre. Ve ben bu sefer Bimden hiçbir şey almayacağım, alışveriş faslını bitirdik çok şükür 😊