Geçmiş olsun canım. Beyaz ekmek yerine tam buğday ekmek tüketmeye meyvenin de porsiyonlarını küçülterek yemeye çalış canım. Bizde 11+1′deyiz ve benimde şekerim var doktor diyet verdi her gün 4 kere şekerimi ölçüyorum. Dikkat et yediklerine içinde şeker olan şeyleri fazla tüketmemeye çalış.