Aysege Merhaba. Hiçbir çare yok bekleyeceksin demesini anlayamadım. Ben kadın doğum doktoruma durumumu anlattığımda bana genel cerrahiye gitmemi söyledi. Genel cerrah da eğer yaşam kalitem düşüyor ise ve iltihap, apse, ateş vs gibi durumlar olur ise müdahale edeceklerini söyledi. Nitekim apse oldu ve ben ayakta bile duramaz hale geldim.
İnanın ben hayatımda ameliyat olmadım ve bu tip şeylerden çok korkarım. Ama bebeğime kadar etki edebileceğini söylediklerinde korku içinde bir anda ameliyathanede buldum kendimi. Genel anestezi yaptılar. Apse’nin olduğu yeri yardılar ve iltihabı akıttılar. Dikiş vs atılmıyor bu işlemde. Pansuman yapıp 2 saat içinde eve gönderdiler beni. 10 dk sürdü işlem.
Genel cerraha demiştim ki bana anestezi vermeyin bebeğe bir zararı olur. Anestezisiz yapın dedim ama acıya dayanamayacağımı söylediler. Bu kadar kısa süreli bir işlemin bebeğe etkisi olsaydı önce bebeği alırlardı zaten 38.haftamı bitirmiştim. O sebeple gerek bile duymadılar. Şimdi operasyonun üzerinden 4 gün geçti. İnanın eskisi gibiyim.. Allah kimseye göstermesin bu rahatsızlığı inanın sizi çok iyi anlıyorum. Siz genel cerrahı dileyin bence.
Bu arada ameliyattan önce ve sonra bebeğin kalp atışlarını dinlediler.