Dogaan_hmde valla benim belirtilerim yumurtlama döneminden beri başladı hatta buraya yazdım bazılari bukadar erken hissedilmez falan dediler ama ben hissettim anladım yani. 15 gün önce başladı belim sırtım hep ağrıdı günden güne arttı belimin ağrısı süt beyazı akıntım sürekli geliyordu kokusuzdu, uyku bastırıyordu gün içinde hatta bikere dişçide sıra beklerken uyuyakaldim koltukta :) göğüslerim de bı dolgunluk ağrı falan hiç hissetmedim suandada yok, bide gün içinde birden ateş basması geliyordu normalde çok üşüyen biriyim şaşırmıştım. Adete 5 gün kalada bı kere başım döndü hiç dönmedi hayatımda :)) bide bı gece kasiğimin ağrısına uyandım üstüne yatmıştım karnımın bı acıyla uyandım sonra yan yattım geçti zaten. İmplantasyon kanaması falanda olmadı bende bazılarında oluyormuş sanırım. Bide şuan için karnım şiş ve sert genital bölgenin üstü pantolonum sıkıyor bazen :))