Azramina21 bende düşük yaptığım zaman ilk düşük olduğu için patoloji ye göndermedi özel hastanede olmuştum. Pıhtılaşma testi ve genetik test yaptırmak istedim. Devlet ve tıp fakülteleri minimum 2 3 düşük ten sonda yapıyor çok saçma geliyor bana bu. Gerçekten bir sprun varsa teşhis edilmesi için birden fazla düşük mü yapmak gerekiyor illa ki can gidiyor sonuçta. Eğer 2 veya 3 düşük yaptıysanız tıp fakülteleri yapar. Genetik bölümünden randevu almanız gerekiyor. Eğer ilk düşüğünüz ise yapacağınız şey beyaz bir yalan söylemek. Yoksa yapmıyorlar özel hastanede 2 tüp kan a 2.000 TL istiyor. Bir düşüğüm hastane de oldu deyin biri evde oldu hastaneye gitmedim deyin kinse ispat ettiremez ben öyle yaptım. Mecburdum tekrar göze almak bile acı veriyor bir anneye. Kan pıhtılaşmasına eğilim çıktı şu an iğne kullanıyorum. Yaptırmasaydım belki bu gebeliğim de aynı şeyleri yaşayacaktım Allah bilir belki gene yaşayabilirim ama pişmanlığım olmaz en azından keşkem olmaz