d-b_2019 canım bende kullandım bu ilacı ekimin başında kullandım aralığın sonunda bitti tam üç ay kullandım kistlerim küçüldü ocakta da hamile olduğumu öğrendim bu ilaç hamile bırakmaz ben kullandığımda hiç korunmadım doktorda hamile bırakmaz dedi üç ay içinde iki defa adet oldum adettim lekelenme oluyordu iki, üç gün sürüyordu bu ilaç yumurtlamayıda engelliyor ama kistlerimi baya küçültü düzenli bi şekilde kullan inşallah sende ilaçtan hemen sonra gebe kalırsın