Miumiu aynısı bende de var canım. İki böbrekte de hafif derecede pelviektazi. Biri 4.6 mm , diğeri 5 mm. Ve su fazlalılığım sınır derecesinde. Doktorum erkek bebeklerde çok çok karşılaşılan bir durum olduğunu söyledi , hatta dedi ki detaylı usg raporunda böbrek gördüğüm zaman bu kesin erkek bebektir diyorum dedi. Su fazlalığım da şekerimin sınırda olmasından kaynaklıydı. Ben ikisine de internetten baktım başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Doktorumla da paylaştım bu stresli halimi. Dedi internette burun kanaması neyin belirtisidir diye baksan kanser de çıkar. Bunlar tek başına bir şey ifade etmez. Hatta su fazlalığım dediğim gibi sınırdaydı çok yüksek değildi, bu çok daha önemli dedi. Böbrekler ilk çişiyle geçiyor pek önemli değil dedi. Ben şimdi diyet yapıyorum şekerden dolayı, forumda da bir iki kişiden tuzu azalttıktan sonra bebeklerimizin böbrekleri normale döndü gibi bir şey okudum. Bu cuma randevum var. İnşallah normale dönmüştür bebeğimin suyu ve böbrekleri. Bunlar tek başına bir şey ifade etmiyor canım.günlerce haftalarca araştırdım, yaşayanlar nelerle karşılaşmış, bebekleri doğduğunda nasıl bir yol izlemişler filan. Allahın takdirine bırakıp bekleyeceğiz , stres yapmayacağız. İnternetten bakıp korktuğumuz şeyler bizi daha fazla strese sokuyor. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🥰