Emn_dgn ben 34 haftalıktim o zamana kadar hep özele gittim ve defalarca pipiyi çok net gördüm ama belki devlette doğum yaparım bir dosyam kaydım olsun diye gittim ultasonla bakarken doktor 34 haftalık kız bebek dedi ben de hayır erkek dedim ters ters baktı erkek olduğuna yüzde yüz eminim hocam isterseniz geçen ayki ultrason fotoğrafına bakın telefonumda var dedim. Ben öyle ısrar edince karnıma sertçe bastırdı sözde iyi görebilmek için hmm evet popoymus bu dedi tamam kalkabilirsin dedi nitekim 3-4 hafta sonra oğlum doğdu. Yani ben özele gitmiyor olsam Dr ne derse ona inanacaktim elbette her yerde iyisi kötüsü vardır ama devletteki çoğu Doktor işinden bıkmış gibi iki dakikada yüzeysel bakıyor haliyle yanlış çıkıyor